وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

در 9 ماه فعالیت دولت روحانی و از 24 مرداد ماه 92 تاکنون که هنوز به یک سال نرسیده، نتایج موثر و مثبت بسیاری از نتایج کار وزرای دولت، را شاهد هستیم و اقداماتی گسترده و ارزشمند را برای کاهش مشکلات کشور، جلب رضایت مردم، کاهش تنش درسیاست خارجی و آثار تحریم ها، کاهش اختلافات در گروه های سیاسی و مسوولان کشور صورت گرفته است. 
اما باوجود افزایش کارایی و بهبود مدیریت دولت و وزارتخانه ها، عده ای از رقبای سیاسی داخلی و برخی گروه های سیاسی که در انتخابات توفیق نداشته اند و همچنین مخالفان نظام در خارج کشور که از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب و نظام و دولت جمهوری اسلامی استفاده می کنند، برخی نتایج اقدامات اساسی و مفید دولت برای کشور را انکار می کنند.
این بخش از نیروهای سیاسی داخلی و اپوزیسیون خارج نشین، در شرایطی که اختلاف بین گروه های سیاسی و تنش های بین آنها کاهش یافته و همراهی و همکاری با دولت برای کاهش مشکلات کم شده است، تلاش دارند تا از هر اقدام کوچک و بزرگی برای ضربه زدن به نظام و دولت و وزارت اطلاعات بهره ببرند و با ناکارآمد نشان دادن وزارت اطلاعات و سربازان گمنام، به جنجال خبری و حاشیه سازی سیاسی و انتقام گیری سیاسی مشغول شوند. 
این در حالیست که اقدامات وزارت اطلاعات در ایجاد ثبات و آرامش در با ثبات ترین کشور منطقه از نظر امنیت از سوی دوست و دشمن پذیرفته شده و همه به آن اعتراف دارند و سربازان گمنام وزارت اطلاعات از مقابله با فساد و نوسان های بازار، تا مقابله با قاچاقچیان، تروریست هایی مثل ریگی و جند الشیطان، جاسوسی و فعالیت دشمن .... موفقیت های بزرگی را به دست آورده اند. 
اما با این وجود، عده ای تلاش کردند که در 9 ماه گذشته با طرح سوالات مختلف در مجلس از وزیر اطلاعات که ربطی به حوزه وظایف وزارت اطلاعات ندارد و ربط دادن ماجرای زندان اوین و بند 350 به ماموران وزارت اطلاعات و سایر اقداماتی از این دست، وزارت اطلاعات را تضعیف کنند. 
براین اساس، در گزارش حاضر تلاش کرده ایم که نوع برخورد مخالفان دولت و وزارت اطلاعات در داخل کشور و سواستفاده دشمن و مخالفان نظام در خارج کشور را طرح کنیم تا مشخص شود که در فضایی که مشکلات کشور و تورم و نوسان ها و اختلاف ها و تنش ها به شدت روبه کاهش بوده و در 9 ماه به اندازه چند سال دستاورد سیاسی و اقتصادی داشته ایم، چه کسانی سعی دارند از هر فرصتی برای کم جلوه دادن دستاورد وزارت اطلاعات استفاده نمایند!
روز 28 فروردین 93 خبری در خروجی برخی سایت ها قرار گرفت که در آن از حمله به بند 350 زندان اوین نام برده شده بود. این خبر بازتاب و واکنش های زیادی به همراه داشت و هریک از مخالفان داخلی و خارجی نظام و وزارت اطلاعات، از این خوراک و آب گل آلود سواستفاده کرده و انواع اتهامات را به وزارت اطلاعات مطرح کردند تا از این طریق وزیر اطلاعات و سربازان گمنام و زحمت کش این وزارتخانه را تضعیف نمایند. 
برخی حمله را به وزارت اطلاعات و برخی نیز به سپاه نسبت دادند. 
شبکه تلویزیونی بی بی سی فارسی با استفاده از تکنیک گواهی، عملیات روانی خود را در این خصوص با برقراری تماس با خانواده های زندانیان بند 350 انجام داد. 
در این خصوص سایت های ضد انقلاب از جمله جرس فراخواندن وزرای اطلاعات و دادگستری به مجلس در این زمینه را مطرح کردند. همچنین جرس این حمله را توسط ماموران سپاه و اطلاعات به بند 350 اوین و برنامه ریزی قبلی معرفی کرد.
بی بی سی این اقدام را پاسخ به قطعنامه حقوق بشری پارلمان اروپا اعلام کرد!
سایت منافقین ادعا کرد که وضعیت زندانیان این بند در سلول های انفرادی اوین وخیم است. 
سایت منافقین ادعا کرد که وزارت اطلاعات از اعزام زندانیان سیاسی مصدوم اوین به بیمارستان ممانعت کرده است. بی بی سی فارسی موضوع دولت در قبال این ماجرا را منفعل و سکوت ارزیابی کرد . بی بی سی در خبری دیگر، نقض حقوق زندانیان سیاسی در جمهوری اسلامی را امری رایج اعلام کرد. بی بی سی وجود عامل بی بی سی فارسی در میان زندانیان سیاسی را رد و انکار کرد. 
ندای سبز آزادی نیز ادعا کرد که وضعیت جسمی چهار زندانی سیاسی انتقال داده از بند 350 به انفرادی نامناسب است. 
به دنبال این موج خبری ناجوانمردانه و غیر منصفانه و انواع ابهامات و وسوال ها، عده ای نیز برای تضعیف وزارت اطلاعات از احتمال طرح سوال از وزیر اطلاعات و دادگستری خبر دادند.
جرس نوشت که فیلم این اتفاقات در بند 350 توسط نمایندگان بازبینی شده است و احتمال طرح سوال از وزرا وجود دارد. در خبر دیگری جرس ادعا کرد که ضاربان ماموران وزارت اطلاعات بوده اند و وزارت اطلاعات و سپاه را عامل این حوادث اعلام کردند. 
سایت ملی مذهبی نیز با هدف قرار دادن راست افراطی و وزارت اطلاعات، زمان بازرسی بند 350 را سوال برانگیز خواند و ادعا کرد که برای ترساندن افکار عمومی جامعه و ایجاد شکاف بین دولت روحانی و فعالان سیاسی معترض این اتفاقات در بند 350 رخ داده است. 
العربیه به نقل از وزیر اطلاعات اعلام کرد که وزارت اطلاعات در باره اخبار بند زندان اوین اطلاعیه خواهد داد و به نوعی به تضعیف وزارت اطلاعات پرداخت. 
سحام نیوز سایت نزدیک به مهدی کروبی نیزبا هدف قرار دادن وزارت اطلاعات و سپاه، ضاربان را ماموران وزارت اطلاعات معرفی کرد. 
شبکه تلویزیونی بی بی سی فارسی، در گزارش های متعدد ودر ساعت های مختلف در گفت وگو با کسری ناجی، مهرانگیز کار، رضا علیجانی، عبدلرضا تاجیگ و رضا حقیقت نژاد، وزارت اطلاعات و سپاه را هدف گرفتند.
جوادی حصار درگفت وگو با رادیوفردا، مهرداد پارسا در سلطنت طلب پارس، سحر امانی در تلویزیون کانال یک و تلویزیون نوروز و... این اتفاقات را به عوامل وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه و گارد ویژه ربط دادند و از این فرصت، برای حمله به نظام و انقلاب و جمهوری اسلامی و سربازان گمنام وزارت اطلاعات استفاده کردند و تمام ادعاهای خود در موردمسائل جریان فتنه و مسائل حقوق بشری را تکرار کردند. 
شبکه های اپوزیسیون و مخالفان نظام و وزارت اطلاعات، این پرسش ها را مطرح کردند که چرا به جزئیات بیشتر در مورد وقایع 350 اوین پرداخته نشد. و تحقیق بی طرفانه در این خصوص صورت نگرفت؟
در این خصوص لازم است پاسخ داده شود که وزارت اطلاعات مسوول اداره زندان ها نیست و اداره زندان ها زیر نظر قوه قضاییه و دادگستری و مستقل از دولت و وزارت اطلاعات است و در مورد تحقیق نیز مجلس و قوه قضاییه و نهادهای زیر ربط باید اقدام کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 23 خرداد 1393برچسب:منافقین,ضدانقلاب,اصلاح طلبان,توهین به سربازان گمنام امام زمان ع, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com